Prox - 5.5mm/.22 nut wood

Sale and delivery of weapons only in Germany. 
Distribution only to persons over 18 years of age, proof of age required.
1/2" UNF thread: No
Material shaft: Wood
Sights: Scope
Single shot or repeater: Repeater
Type: PCP
Product information "Prox - 5.5mm/.22 nut wood"
Steyr Pro X, caliber 5.5mm/.22, 7.5 Joule, nut wood, black 12-55n-NU-SW-J7.5-zehn-shed half-automatic machine with a drum magazine brokerage-free. Security pressure container with integrated manometer delivery in the 90 cm plastic case (1-KO-65) incl. a ten-shot Drum magazine control instructions tool filling wing winge rail caliber 5.5 mm energy Up to 7.5 J

Videos

1 of 1 reviews

5 out of 5 stars


100%

0%

0%

0%

0%


Leave a review!

Share your experiences with other customers.


March 17, 2023 15:23

ProX - 5.5mm

Ich habe mich nach einigen Überlegungen zwischen der Steyr und der Leshiy 2 für die Steyr entschieden. Das Design der Steyr und die lange Erfahrung der Firma waren in Endeffekt die ausschlaggebenden Punkte für mich. Zur Waffe an sich kann ich nur sagen -> was ein geniales Teil !! Liegt super in der Hand , sämtliche Mechaniken laufen butterweich und die Präzision ist hervorragend. Ich schieße meine mit einem ELEMENT Helix 6-24x50 und JSB Exact Jumbo 5,5mm in 15,9gr (1,03g) und auf 10-20m mit Auflage triff das Teil Loch in Loch. Der einzige Nachteil ,man zieht in einer längeren Session auf der Schießbahn schnell mal ne 500er Dose Diabolos durch ;)